China Roots reis aanstaande!

Op een of andere manier zijn de verhalen van 2013 verdwenen uit deze Blog, jammer.

Onze China reis met de meiden is aanstaande. We vertrekken op 11 augustus en reizen via Amsterdam naar Parijs en dan door naar Guangzhou. Daar komen we dinsdag 12 augustus rond 17.00 uur lokale tijd aan, tevens de verjaardag van Lilly.

We verblijven in het vetrouwde Victory Hotel. Voor woensdag 13 augustus staat een rustdag gepland, we gaan het Shamian eiland (waar het Victory gevestigd is) wat bekijken en herinneringen ophalen. Ook de Starbucks zullen we met een bezoekje vereren....

Donderdag 14 augustus gaan we het tehuis van Jasmijn bezoeken in Sanshui, spannend en heel benieuwd hoe dat zal gaan. Natuurlijk hebben we divers So You Think You Can Dance materiaal meegenomen, de Chinese verzorgsters mogen en moeten wel weten wat er van Jas terecht is gekomen..... Ook gaan we de vindplaats van Jas bezoeken, daar verheugd ze zich op...... het is bij een shopping centre.

Vrijdag de 15e is een rustdag en op zaterdag reizen we ca 340 km zuidelijker, naar Maoming. De stad waar Lilly vandaan komt. We verblijven hier in een uitstekend Hotel, zondag gaan we de stad bezoeken en maandag gaan we naar het tehuis van Lil. Heel spannend ook, we zijn nog nooit in Maoming geweest dus de stad krijgt wat speciale aandacht!

Dinsdag 19 augustus reizen we terug naar Guangzhou, verblijven nog 1 nachtje in het Victory Hotel en vliegen woensdag 20 augustus naar Beijing. We verblijven daar in het Novotel Peace Hotel. Nabij de uitgebreide shoppingcentres, het TiananmenPlein en de Verboden Stad. Het programma voor Beijing staat nog niet vast maar we zullen ongetwijfeld de bezienswaardigheden als Plein, Verboden stad, Zomerpaleis, Muur, Zijde markt etc bezoeken.

Donderdag 28 augustus vliegen we vanuit Beijing terug via Parijs naar Amsterdam waar we einde van de dag zullen aankomen.

Het voornemen is wel om deze reis de lezers op de hoogte te houden.

Groet,

Paul

Paul Turk

Vroeg me al af waar je link gebleven was, of wellicht een nieuwe opgestart had. Veel plezier met de dames daar in het verre China!

Michiel Schimmel

Allemaal heel spannend voor jullie en natuurlijk speciaal de meiden. Ben benieuwd naar de indrukken die ze dit keer allemaal te verwerken krijgen. Ik wens jullie alvast heel veel plezier.....

Els van Nijnatten

Wat geweldig.
Ik hoop dat onze Yuan dit ook nog een keertje wil doen samen met ons.
Veel succes en kijk uit naar jullie reisverslag.
Groeten Els en Cor

Yvonne Dekker

Morgen vertrek! Wat een geweldige reis gaan jullie beleven. Emotioneel zeker, maar voor Lil en Jas heel belangrijk. We reizen in jullie 'broekzak' mee hoor. Dikke zoen en rustige vlucht morgen. Groet Peter en Yvonne

Ton

Dag familie, veel plezier en vergeet niet te genieten van al het moois.