Nanjing.....vanaf 1 december 2012!

Na afgelopen maart mag ik op 1 december weer een aantal dagen naar China. De reis gaat een weekje naar Nanjing enenkele dagenBeijing. Op 14 december weer huiswaarts want op 15 december met Lilly naar een tafeltennistoernooi in Assen!

Nanjing is 'bekend' terrein, voor zover je een stad met ruim 8,2 miljoen inwoners tot bekend terrein mag noemen.... , in oktober 2011 ben ik er ook geweest en heb goede en fijne herinneringen aan dat bezoek. We gaan proberen nu nog meer te ontdekken en zien.

Zoek bij de verhalen op deze site van mij voor meer info en de vorige reisverslagen.

Wat trouwens wel aardig is is dat Nanjing, of Nanking, onder andere partnerstad is met Eindhoven en partnerregio met de Elzas. Met name de Elzas is al ruim 30 jaar een favoriete envertrouwde stek.Juni jongstledenben ik met vrienden nog 4 dagen geweest en hebben we culiniar genoten. Op dat soort bezoekjes gaat vooaf een mailtje rond voor wijnbestellingen.... uiteindelijk kom ik dan met een doosje of 40 tot 50 weer terug!

Afijn, we hebben er weer zin in en ik hou jullie via deze reismee pagina op de hoogte van gebeurtenissen en bijzonderheden van dit fascinerende land.

Groet,

Paul

Reacties

Reacties

Jan scholten

Leuk Paul, we zijn weer benieuwd naar je reisverslagen.

Sacha

Ni hao, mooi vooruitzicht weer!

Noortje Hendriks

Hoi Paul!!

Leuke site heb je gemaakt. Nog maar 2,5 week en dan vliegen we met jou naar Beijing toe. We hebben er heel veel zin in.

Groetjes Roel en Noortje (en Sjeng; nu nog in china)

Marlis en Johan

Beste Paul,

We kijken er weer uit naar je verslagen en wensen jouw veel genieten,

Marlis en Johan

Ps. Voorproefje met partnerstad Elzas is uitstekend bevallen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!