The end.... Dinsdag 13 maart 2012

Het is 10 uur Beijing tijd. Over een uurtje wordt ik opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Vertrek is 14.20 uur (Nederland 07.20 uur), en aankomst Schiphol volgens schema 17.40. Dan nog ff de trein, en een paar uurtjes later weer bij mijn meiden.... Hoewel het is de 13e vandaag... Gisteravond nog een biertje gedronken met wat medereizgers. Zij blijven hier nog een week en gaan volgende week dinsdag weer naar huis. Afscheid nemen is altijd wat weemoedig, aan de andere kant ook weer fijn naar huis te gaan Gisteren, maandag, wat dingetjes afgerond en niks bijzonders gedaan. Het was een leuke tijd, heb weer het een en ander mee gemaakt in een voor mij nieuw gebied. Het aantal meelezers is en blijft wel bijzonder, de reacties op de reisverslagen zijn een stimulans om door te gaan. Hopelijk heb ik jullie er een plezier mee gedaan, zo niet dan kun je je afmelden hoor! Dank allemaal voor het wederom over de schouder meereizen! Ben en blijf gezond, tot de volgende keer. Laatste Groet vanuit Beijing, Paul

Marlis en Johan

Paul, een goeie reis, volgens onze tijd ben je al vertrokken!, leuk om je reis op een afstand hebben meegemaakt.
We bellen, groetjes, Marlis en Johan

Ps. Hoe deed Lil het?

Henk, Mirjam en Xin

Paul, bedankt voor alles!

Lotteke

ha Paul,
Jammer dat het alweer voorbij is.
Is het tegenwoordig gewoonte dat de reisleider na 10 dagen naar huis gaat? Hebben wij even geboft....toen was je de hele reis mee.
Leuke verhalen hoor.
En wat een belevenissen zeg.
Zo blijft het toch elke keer weer een nieuwe ervaring.
Goede reis.
groetjes Lotteke

Jan Willem

Hoop dat je weer lekker thuis bent en een goede vlucht gehad hebt.
Trouwens nog wat gemerkt van het Chinese Volkscongres dat bezig was in Beijing?

Ineke

Super om mee te lezen en fijn dat je weer thuis bent.

Groetjes aan de meiden!!!!!!!!!

Alfred van Kesteren

Bedankt dat je mij het "ontzorgen" hebt geleerd! Het was ook nog eens gezellig!!