Niet missen! Vrijdag 9 en zaterdagochtend 10 maart

Vrijdag 9 maart en zaterdagochtend 10 maart

We zijn weer in Beijing, heerlijk vertrouwd en fijn om hier weer te zijn. De vlucht vanuit Yinchuan verliep voorspoedig, eigenlijk hebben we zelden troubles met het reizen hier.

Maaaaarrrrr wat gebeurt er nu weer..., kijk eens naast wie ik in het vliegtuig zat (en voor de grappenmakers, ik zit rechts), herkennen jullie hem?

110008_1331348011_100.jpg

Jawel hoor de nieuwe leider van het met China bevriende noordoostelijke buurland DPRK!

Hij vertelde dat ie het liefst zo anoniem mogelijk reist hij durft in ieder geval te vliegen (zijn vader niet, die nam atijd de trein.....)en vroeg mij dit nietverder te vertellen. Ik heb hem beloofd dat niet te doen, daarom schrijven we het maar op.

Hij heeft nu een redelijke zware tijd in zijn eigen land, is jong en moet zich nog bewijzen. Probleem is, dat zei die tenminste, dat ie nog niet helemaal voorbereid was op zijn zware taak en nog allerlei cursussen aan het volgen was.

Ik heb hem de LOI gids gegeven (heb ik altijd bij mij), daar was ie erg blij mee. Hij wilde de cursus politicologie en spreken in het openbaar gaan volgen. Nou dat kan in 12 lessen, vond ie prachtig. We hebben afgesproken in contact te blijven.

Nu gaan we maar maar eens even slenteren door Beijing.

Lilly moet vandaag weer tafeltennis competitie spelen, succes LIL!

Tot later

Reacties

Reacties

Marlis en Johan

Ha ha, never a dull moment!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!