Reisschema... vertrek vandaag!

Ni Hao beste mensen,

Net wakker, tas en koffer zijn gepakt. Vanmiddag om 15.00 uur met de trein naar Schiphol. Om 18.00 uur verzamelen met de overige reisgenoten. Na de check inen na de douane,effe rustig wat eten.

We vertrekken om 21.25 uur Nederlandse tijd en arriveren morgen, zondag, om 14.10 uur Beijing tijd in Peking.... Het tijdverschil is 7 uur, tijd voor1e quizvraag: hoeveel minuten is het vliegen? Zoals jullie gewend zijnligt voordeuiteindelijkewinnaar weer een schitterend cadeau aan de eindstreep te wachten.

Na aankomstop Beijingeerst naarde immigratie cq douane stempeltje halen,bagage oppikken enaansluitendontvangenwe de tickets voor de binnenlandse vlucht naar Yinchuan. De doorvliegtijd is nog niet bekend.

Overigens mis ik morgen wel de opening vanhet wielerseizoen van mijn fietsclubje uit Hoogland, zo m'n best gedaan de afgelopen maanden...... Mannen veel plezier bij de koffie en succesmet de eerste klassieker vandit seizoen, zal wel polder - Amerongen of rondje om hetwater worden, rij voorzichtig.

Ik heb er zin in!

Paul

Reacties

Reacties

Martin

Paul, wederom een hele goede reis en veel plezier daar in China.
Verheug me op de verhalen die komen gaan.
Jammer dat je dus morgen niet mee kan met de eerste fietstocht, maar zodra je terug bent sluit jij zo weer aan.

Jan Scholten

Goede reis Paul en veel plezier met de echtparen.

Lotteke

Dag paul,
Heel veel plezier.
Het antwoord op je vraag heb ik je gemaild...ga ik hier natuurlijk niet vertellen....

groetjes - vooral aan Chris - van Lotteke en de rest

john/Thea

Wij wensen je een goede reis Paul.

Jacky

Een goede tijd in China maar weer. Als je nieuws over Vans hebt voor Sean, laat dat maar even weten...

Jan Willem

We reden net om 21u30 bij Schiphol en zagen een groot vliegtuig met een rood logo de lucht in gaan en we zaten te denken, het zal toch niet...?!?

Hopen dat je je vermaakt hebt gedurende de xxx minuten vlucht.
4 greetings from Schiedam

Ma

Fijn Paul dat de reis zo voorspoedig is verlopen,hoe is het weer in China?Ik wensje een goede tijd en kom gezond weer naar huis.Jammer dat je auto weerstuk is maar het iszaterdag wel weer goed gekomen.Ik heb een leuk weekend gehad in Velp.veel liefs en groetjes va ma

Anje

Ni Hao Paul,

Atlanta leest, leeft en geniet met je mee.

Henk

Hallo Paul !
Hier een groet uit een niet-digitale hoek en eigenlijk zou je woensdag 7 maart hier moeten zijn, want Theo vertoont voor ons de film "De hel van 1963". Dit gaat over de barre Elfstedentocht van dat jaar.
Nou ja, je kunt niet alles hebben en als je je verveelt kun je altijd nog de beroemde handigheid met de eetstokjes oefenen, te beginnen met het schuifgebaar met de stokjes langs de wand van de kom. Daarna verder gegaan met het klemmen van een boon tussen de 2 stokjes. Ik denk echter, dat je daar geen tijd voor zult hebben.
Benieuwd, wat ik van je hoor !

Henk

Lotteke

Nou Paul,
Waar blijven de verhalen?
Je bent al 3 dagen op weg....het is zo weer voorbij...
Ik ben benieuwd.....
groetjes Lotteke

Marlis en Johan

Lieve Paul, ja het leven is keuzes maken: of met fietsclub onderweg of "even" naar China. Allebei niet verkeerd! De tegenstander van Johan zijn bekerduel had minder keuze. Powerlines FC!! verloor 24-0 tegen Johan's club. Das balen!! Geniet van alle indrukken en het lekkere eten, Marlis en Johan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!