Reisdag en veblijf programma China - Nanjing

Vandaag reizen we af naar China. Het tijdverschil met China is 6 uur...later dus... voor de lastige rekenaars hierbij een voorbeeldje... als het in Nederland 12.00 uur 's middags is, is het in China 18.00 uur.

Hetverblijf programma voor de komende10 dagen is als volgt:

Zaterdag 15 oktober vertrek 17.30 uur Schiphol. Aankomst zondag 16 oktober Beijing 08.05uur (lokale tijd). 's Middags rond 13.30 uur binnenlandse vlucht Beijing- Nanjing, aankomst Nanjing ca. 15.00 uur.

16th October 2011 - 22th October 2011

• China, Nanjing (Jiangsu province)
  • Nanjing Central Hotel

22th October 2011 - 25th October 2011

• Beijing
  • Novotel Peace Hotel

Terugvlucht Nederland is het schema: Dinsdag 25 oktobervertrek ca. 11.00 uurBeijing en aankomst op deze dag op Schiphol rond 15.15.

Wil je meer weten over Nanjing, kopieer dan deze link in een nieuw tabblad en bekijk de beelden: http://prezi.com/2vpxrzs03gmm/nanjing-beijing-oktober-2011/

Zo, en nulekker 10 dagen chinezen!

Marian Zonneveld

Hoi Paul, geniet ervan... Hailine komt uit die provincie. Ben er zelf niet geweest, maar ga met genoegen meegenieten van je verhaal!
groetjes,
Marian

Marlis en Johan

Paul, we wensen je een goede reis, heen en terug! En voor de tijd daar succes met de beslumeringen van bureaucratie EN geniet van de mensen, de omgeving en de food! Helaas is de wijn niet zo lekket als hier in Zuidafrika. ? Lieve groeten, Marlis en Johan

Martin

Hoi Paul,
een hele mooie tijd daar en een goede vlucht,
zal je verhalen weer met veel plezier lezen.
goeten Martin.

Paul Hendriks

Dag Paul,Het is hier 9 uuur s'morgens ,ik hoop dat alles goed is verlopen,je bent volgens het schema op de plaats van bestemming.Ik wens je een fijne tijd,mooi weer,net als bij ons.Vanmiddag ga ik met Ton naar een uitvoering van Jacobine.Veel liefs van ma!!!111

Theo

Hey Polleke

Veel plezier daar. Ik ben benieuwd naar je verhalen.
Vanochtend een tochtje van 65km met de jongens. Prachtig weertje.

Groet Theo

Paul T.

Ben benieuwd naar je eerste ervaringen daar in het verre Nanjing, de Skype staat klaar ! Spreek je gauw. Grz. Paul