Na 2,5 jaar.... Groet uit Peking!

In de afgelopen 2,5 jaar ben ik weer regelmatig in China geweest, alleen weinig geschreven. Ondertussen een eigen reis organisatie opgezet en we verzorgen maatwerk reizen naar china: www.chinese-rootstravel.com ... voor plannen of meer info, mail naar: paul@chinese-rootstravel.com.

Op dit moment geniet ik met vrienden van een verblijft in dit bijzondere en mythische land, in een van de 2 Golden Weeks. De een is rond 1 mei en de andere rond 1 oktober. Heel China viert feest, gaat er op uit en het is overal ongelofelijk druk.. We zijn afgelopen vrijdag 5 oktober aangekomen in Peking, blijven een aantal dagen en reizen dan door naar Xi'An..., na weer een aantal dagen gaan we naar Guilin en sluiten de 2e week af in Sjanghai... op dit moment een van mijn favoriete plaatsen.

Ik ga de komende weken (de 19e oktober vertrekken we weer richting Amsterdam) jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Eigenlijk valt er nu (we zijn hier net 20 uur) al van alles te vertellen, maar ik sta op het punt van een aperitief en diner... , tja en de eerste levensbehoeften kan ik niet uitstellen.

De eerste foto's vindt je ook op mijn facebook pagina https://www.facebook.com/paul.hendriks.773 of de chinese-rootstravel facebook pagina.

Jullie horen snel van mij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!