China reis aanstaande...

Ni hao beste lezers,

het is een bijzonder jaar, voor de derde keer zal ik dit jaar afreizen naar China. Morgen, vrijdag 29 juli, is het vertrek en zaterdag 13 augustus zetten we weer voet op nederlandse bodem. Dus dat wordt ruim 2 weken Chinezen en cultuur snuiven. Deze reis begeleid ik 2 families, en zoals bekend, in het kader van de privacy schrijf ik niet over hen.

Van de laatste reis heb ik geen publicaties, maar van de aanstaande reis zal ik toch regelmatig verslag doen. Ik begreep dat er weer wat nieuwe volgers en lezers zijn, vandaar!

De reis gaat de eerste week via Peking naar Nanching of ook wel Nanking. Deze wederom miljoenenstad ligt ca 1000 km ten zuiden van Peking. Trouwe volgers en lezers van deze blog hebben het natuurlijk al direct opgemerkt..... Hier ben ik al 2 keer eerder geweest. Ik zal toch kijken of er wat smeuige nieuwsfeitjes en wetenswaardigheden te vermelden zijn.

Op vrijdag 5 augustus vliegen we terug naar Peking en gaan ons daar een week goed vermaken.

Het weer hoort heet, helder, zonnig te zijn en ca 35 graden. Maar ja, Nino heeft in China ook zijn werk gedaan....de weersberichten lezend, de temperaturen zijn er wel met veel bewolking, onweer en regen. Ach, we slaan ons er wel doorheen, je kan niet alles hebben.

ik heb er zin in en hou jullie op de hoogte!

Groet,

Paul

Reacties

Reacties

Linda

Enjoy!

Paul

Dank je Linda! komt helemaal goed.

Ageeth

wij wensen je weer een fantastische reis en bolgen graag je verhalen. Groet TAFTT

Marlis en Johan

Dat wordt weer zo leuk voor je! wij genieten al van je voorvreugde,...

Veel plezier ????

Valeska

Heel veel plezier Paul en maak er weer een mooie reis van!!
Groetjes je zus...

nanda

Allo Poll, Ik ga je volgen deze 26 ste ?? keer China. ...

Yvonne

Paul een mooie tijd in China ene...DANK dat je aan mijn verjaardag hebt gedacht! Ga je weer volgen in China hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!